< powrót na główną

Salesforce Business Architect

Twój zakres obowiązków
  • Partnerstwo w transformacji cyfrowej Klienta i doradztwo w wykorzystaniu maksimum potencjału Salesforce.
  • Analiza biznesowa osadzona w kontekście Salesforce, poznawanie wymagań Klienta i jego celów biznesowych.
  • Projektowanie aspektów funkcjonalnych wdrożenia.
  • Prowadzenie komunikacji z Klientem, warsztatów, szkoleń i sesji demo.
  • Rola proaktywnego łącznika pomiędzy biznesem i zespołem delivery.
  • Czuwanie nad tym, by rozwiązania funkcjonalne były jakościowe, skalowalne, wydajne i zgodne ze standardem Salesforce i dobrymi praktykami branżowymi.
  • Tworzenie wkładu dla zespołu delivery: user stories, diagramów procesów, oraz dokumentacji funkcjonalnej.
  • Nadzór nad fazą testów akceptacyjnych (UAT).
  • Doradztwo dla Klienta w planowaniu roadmapy usprawnień, wsparcie dla zespołu
  • Sprzedaż podczas cross-sellingu, up-sellingu, QBR (quarterly business review).

 

Zespół

Zespół Salesforce Business Architecture liczy tylko kilka osób. Jest nas niewielu, ponieważ jako eksperci mamy unikatowy zestaw kompetencji. Łączymy bardzo dobrą znajomość Salesforce i doświadczenie wdrożeniowe ze świetnymi kompetencjami miękkimi i odwagą w rozmowie z Klientem. Craftware widzi w tym przyszłość, więc z czasem będziemy tylko rosnąć.

Jesteśmy zespołem zdalnym z różnych części Polski. Choć rzadko pracujemy wspólnie na jednym projekcie, często spotykamy się w ramach wewnętrznych projektów usprawnień.

Manager: Weronika Tołłoczko

 

Rozwój
  • 15% Twojego czasu pracy w tygodniu, miesiącu lub w skali roku jest zarezerwowane na naukę (do certyfikatów Salesforce lub nowych produktów – szczególnie zachęcamy do Data Cloud, Health Cloud, Salesforce Industries).
  • Regularny cykl spotkań, w ramach którego całym zespołem konsultujemy wyzwania projektowe i pracujemy nad business case’ami, ucząc się od siebie.
  • Udostępniamy framework analityczny Craftware, który pomoże Ci doskonalić umiejętności prowadzenia analizy u klienta.
  • Mentoring Architekta Biznesowego.
  • Finansowanie certyfikatów i akredytacji Salesforce oraz innych certyfikatów uzasadnionych biznesowo.

 

Oczekiwania kompetencyjne
  • Doświadczenie we wdrażaniu Salesforce end-to-end jako konsultant, lub jako administrator lub deweloper, z doświadczeniem zbierania wymagań biznesowych.
  • Umiejętność samodzielnej pracy w wiodącej roli konsultanckiej na projekcie, autonomia w działaniu.
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne, umiejętność asertywnej komunikacji z szacunkiem do odbiorcy.
  • Umiejętność samodzielnego prowadzenia warsztatów z klientem i prezentacji.
  • Zdolność jasnego tłumaczenia technicznych spraw laikom, i vice versa – języka biznesu zespołowi technicznemu.
  • Znajomość dobrych praktyk we wdrażaniu Salesforce, świadomość możliwości i ograniczeń platformy.
  • Znajomość podstaw architektury platformy Salesforce, integracji z innymi systemami.
  • Znajomość podstaw analizy biznesowej – zbieranie wymagań biznesowych, pisanie user stories, tworzenie diagramów procesów w notacji BPMN.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1).
  • Certyfikaty Salesforce: Administrator lub App Builder, oraz Sales Cloud lub Service Cloud.
  • Ciekawość w poznawaniu nowych produktów Salesforce i kierunków rozwoju istniejących produktów.
  • Elastyczne podejście do pracy z różnymi technologiami, umiejętność szybkiego wejścia w nowy temat lub produkt.

Mile widziane

  • Certyfikaty architektoniczne Salesforce: Application Architect, System Architect, B2B/B2C Solution Architect.
  • Znajomość Salesforce Industries (Vlocity).