< powrót na główną

Service Delivery Manager

Twój obszar zadań
  • Zarządzanie serwisem realizowanym przez Craftware zgodnie z warunkami umowy z klientem oraz zgodnie z dobrymi praktykami framework ITIL;
  • Zarządzanie zespołem serwisowym (koordynacja, nadzór a także motywowanie);
  • Rozwiązywanie trudności i minimalizacja ryzyk w serwisie; dbanie o jak najlepszą jakość dostarczanej usługi w tym szukanie możliwości zwiększenia efektywności procesów serwisowych;
  • Prowadzenie formalnych aktywności u klienta (protokoły odbioru, procesowanie zamówień, raporty);
  • Bieżący monitoring sytuacji finansowej serwisu, reagowanie na problemy przekładające się na poziom marży, eskalacja tych problemów (informowanie) wewnątrz organizacji;
  • Odpowiedzialność za sukces inicjatyw zgodnie z KPI z umowy z klientem oraz oczekiwaniami Craftware;
  • Pomoc w optymalizacji istniejących serwisów lub projektów;
  • Identyfikowanie ryzyk i zarządzanie nimi;
  • Rozumienie potrzeb klienta, łączenie jego oczekiwań z możliwościami Craftware;
  • Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientem, SPOC dla klienta, proaktywna postawa wobec klienta;
  • Rozumienie biznesowe klienta: jego kierunków rozwoju, struktury organizacyjnej, procesów etc.;
  • Szeroko rozumiane wsparcie zespołu Sprzedaży w budowaniu i rozwijaniu pozycji Craftware u klienta (budowanie dobrego wizerunku Craftware, poszukiwanie nowych obszarów i inicjatyw u klienta dla Craftware, wsparcie przy przygotowaniu wycen i ofert;
  • Zarządzanie eskalacjami klienta;
  • Dbanie o własny rozwój wiedzy z zakresu Salesforce.

 

Oczekiwania kompetencyjne
  • Min 5 lat w roli Service Managera, Project Managera lub pokrewnej;
  • Doświadczenie w pracy w rolach na pograniczu biznesu i IT;
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (umiejętność aktywnego słuchania);
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2;
  • Bardzo dobre umiejętności pracy w zespole;
  • Znajomość ITIL na poziomie co najmniej intermediate potwierdzona certyfikacją;
  • Znajomość metodyk/metodologii/standardów projektowych (np Agile, SCRUM, Waterfall);
  • Znajomość narzędzi takich jak: Jira, Confluence, ServiceNow;
  • Nastawienie na naukę i rozwój.

Mile widziane:

  • Umiejętności analityczne;
  • Znajomość Salesforce;
  • Doświadczenie jako lider lub mentor.