Zarządzanie serwisem realizowanym przez Craftware zgodnie z warunkami umowy z klientem oraz zgodnie z dobrymi praktykami framework ITIL;
Zarządzanie zespołem serwisowym (koordynacja, nadzór a także motywowanie);
Rozwiązywanie trudności i minimalizacja ryzyk w serwisie; dbanie o jak najlepszą jakość dostarczanej usługi w tym szukanie możliwości zwiększenia efektywności procesów serwisowych;
Prowadzenie formalnych aktywności u klienta (protokoły odbioru, procesowanie zamówień, raporty);
Bieżący monitoring sytuacji finansowej serwisu, reagowanie na problemy przekładające się na poziom marży, eskalacja tych problemów (informowanie) wewnątrz organizacji;
Odpowiedzialność za sukces inicjatyw zgodnie z KPI z umowy z klientem oraz oczekiwaniami Craftware;
Pomoc w optymalizacji istniejących serwisów lub projektów;
Identyfikowanie ryzyk i zarządzanie nimi;
Rozumienie potrzeb klienta, łączenie jego oczekiwań z możliwościami Craftware;
Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientem, SPOC dla klienta, proaktywna postawa wobec klienta;
Rozumienie biznesowe klienta: jego kierunków rozwoju, struktury organizacyjnej, procesów etc.;
Szeroko rozumiane wsparcie zespołu Sprzedaży w budowaniu i rozwijaniu pozycji Craftware u klienta (budowanie dobrego wizerunku Craftware, poszukiwanie nowych obszarów i inicjatyw u klienta dla Craftware, wsparcie przy przygotowaniu wycen i ofert;
Zarządzanie eskalacjami klienta;
Dbanie o własny rozwój wiedzy z zakresu Salesforce.
Oczekiwania kompetencyjne
Min 5 lat w roli Service Managera, Project Managera lub pokrewnej;
Doświadczenie w pracy w rolach na pograniczu biznesu i IT;
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (umiejętność aktywnego słuchania);
Bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2;
Bardzo dobre umiejętności pracy w zespole;
Znajomość ITIL na poziomie co najmniej intermediate potwierdzona certyfikacją;